ITMG მიმღები

სასტუმროს მართვის პროფესიონალური სისტემა

ITMG მიმღები — სასტუმროს მართვის პროფესიონალური სისტემა. მისი საშუალებით თქვენ და თქვენი პერსონალი შეძლებთ მრავალი ისეთი პროცესის ავტომატიზირებას, რაზეც მანამდე ბევრ დროს და ენერგიას ხარჯავდით. ის მოგცემთ საშუალებას ორიენტირდეთ თქვენი ბიზნესის საკვანძო პროცესებზე და გადაწყვიტოთ ყველაზე მნიშნველოვანი დავალებები, გაზარდოთ მისი ეფექტურობა და შემოსავალი

ამდენად, ჩვენი სისტემა ავტომატიზირებს ისეთ მნიშვნელოვან ბიზნეს პროცესებსა და ფუნქციებს, როგორიცაა მიმღები, ჯავშნები, ნომრების ფონდის მართვა, ტარიფების მართვა, ანგარიშგების მართვა, კლიენტთა ბაზის შექმნა და შენახვა. და ეს იმას ნიშნავს, რომ შეცდომები, რომლებსაც ადამიანები უშვებდნენ, ერთხელ და სამუდამოდ აღმოიფხვრება.

ჩვენ ყოველთვის ვუსმენთ ჩვენს კლიენტთა სურვილებს და ვმუშაობთ ჩვენი სისტემის გასაუმჯობესებლად. ამავე დროს, ჩვენ მომდევნო, განახლებულ ვერსიას ჩვენი მომხმარებელს მიიღებს რეგულარულად და უფასოდ. დამატებით, ჩვენ გთავაზობთ ტექნიკურ და ინფორმაციულ მომსახურებას, რომელიც ყოველთვის პასუხობს თქვენს შეკითხვებს ITMG- ის შესახებ.

ITMG-ის მიმღების მნიშნველოვან ფუქნციას სტუმრების რეგისტრაცია წარმოადგენს. თქვენ შეძლებთ შექმნათ ყველაზე დეტალური მონაცემების ბაზა და ეფექტურად გამოიყენოთ იგი ლოიალური, მუდმივი სტუმრების რაოდენობის გასაზრდელად და ახალი მომხმარებლის მოსაზიდად. ყოველთვის ხელთ გექნებათ ისეთი ინფორმაცია როგორიცაა ტელეფონის ნომრები, მისამართები, ელექტრონული მეილები, პასპორტის დეტალები და თქვენი სურვილები და შეფასებებიც კი.

თქვენ შეძლებთ მართოთ თქვენი ბიზნესი ნებისმიერი მოწყობილობიდან და ნებისმიერი ადგილიდან, რადგან ჩვენი სისტემა ყოველთვის ხელმისაწვდომია ონლაინ!

სისტემასთან დაკავშირება უმარტივესია: შეავსეთ სარეგისტრაციო ფორმა საიტზე ან დაგვიკავშირდით ნომერზე +995 (555) 690006. რეგისტრაციის დადასტურებიდან რამდენიმე საათში თქვენ უკვე გექნებათ სისტემა სრული ფუნქვიონალით და შეძლებთ მის სრულყოფილად გამოყენებას.

ორიენტირდი მომხარებელზე

დაივიწყე რუტინული სამუშაო

გაზარდე შემოსავალი

სისტემის მიერ 100% ავოტმატიზირებული ფუნქციები:

  • მიმღები;
  • ჯავშნები;
  • ნომრების მართვს;
  • ტარიფების მართვს;
  • რეპორტების მართვა;
  • სტუმრეის ისტორიის შენახვა.

უპირატესობები:

  • ადამიანის მიერ დაშვებული შეცდოემების აღმოფხვრა;
  • მომსახურების ფასის შემცირება;
  • სასტუმროს დატვირთულობის რეპორტები (ADR, RevPAR …);
  • სრული საერთაშორისო სტუმრების ბაზა;
  • უფასო განახლებები და ტექნიკური მომსახურება.